למה צריך תכנית עסקית?

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט.

למה צריך תכנית עסקית?

אם אתה יזם צעיר בעל רעיון מבטיח, או בעל עסק קיים המעוניין להתקדם ולשפר את סיכויי ההצלחה של העסק שלך – אתה זקוק לתכנית עסקית.
באמצעות כתיבה של תכנית עסקית מסודרת ונכונה אנו מגבשים את המודל העסקי, אסטרטגיות שונות ודרכי פעולה עליהן אולי לא חשבת… תוכל להבין בין השאר, כי ניהול תזרים מזומנים יומי הינו חשוב ביותר לתפעול שוטף של העסק שלך וכי שליטה על ההכנסות וההוצאות השוטפות הינה משמעותית ביותר ליציבות העסקית.
היתרון בבניית תכנית עסקית הינו ההסתכלות לטווח הרחוק ולא רק לטווח הקצר. אנו בונים תחזיות כלכליות לשנים הקרובות ולא מסתכלים רק על הכאן והעכשיו כפי שהרבה יזמים צעירים טועים לחשוב. לאחר מכן נרצה לבחון את מיקומנו ביחס לשוק ולכן נבצע סקר שוק מקיף באמצעותו נוכל לקבל מידע על מתחרים פוטנציאליים, על השוק הדינאמי הסובב, מידע לגבי מוצרים דומים לשלנו הקיימים בשוק וכך לקבל אינדיקציות נכונות לגבי המיקום שלנו ביחס לאחרים.
בבואך לפנות למשקיע פוטנציאלי תידרש להציג תכנית עסקית, ללא תכנית עסקית הבנויה היטב תתקשה להציג את מעלות העסק/המיזם שלך ואת יתרונותיו על פני אחרים ולכן אף תתקשה בקבלת השקעה. לכן אנו ממליצים לבנות תכנית עסקית מעמיקה המקיפה את כל התחומים הדרושים גם לצורך גיוס הון התחלתי וגם לצורך הצלחה עתידית של העסק/מיזם.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *