להתעדכן, ללמוד, ליישם – מגזין תוכנית עסקית של חברת GONOGO

אז איך בעצם בונים תחזית הכנסות בתוכנית עסקית?

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. אז איך בעצם בונים תחזית הכנסות בתוכנית עסקית? בניוזלטר הקודם עסקנו במדיניות תמחור, שקשורה באופן ישיר לתחזית המכירות, הפעם ננסה להבין איך מגיעים לביקוש, זאת אומרת, איך בונים תחזית מכירות בתוכנית העסקית. ניתוח תחזית מכירות של חברה נבנה באחת משתי דרכים: […]

כמה אתם שווים?

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. כמה אתם שווים? לאחרונה, ביצענו הערכת שווי למסעדה. הערכנו את השווי של המסעדה כעסק חי לפי שיטת תזרים המזומנים המהוון (DCF) בכ-3 מיליון ₪. לרוכש הפוטנציאלי, שהינו לקוח שלנו, ישנם יתרונות תחרותיים רבים ומגוונים ברכישת המקום אותם להערכתו הוא יהיה מסוגל […]

המודל העסקי המרכזי באינטרנט מהקמתו ועד היום הוא פרסום

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. המודל העסקי המרכזי באינטרנט מהקמתו ועד היום הוא פרסום המודל העסקי המרכזי באינטרנט מהקמתו ועד היום הוא פרסום. פרסום בבאנרים, AdWords, דפים שנפתחים ושלל צורות פרסום אחרות. ישנם אתרים שעובדים על מודלים עסקיים אחרים כגון אחוז ממכירות או תשלום עבור שירותים, […]

תוכנית עיסקית לאתר פורנו

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. תוכנית עיסקית לאתר פורנו הפורנוגרפיה הועלתה לדפי האינטרנט כבר בשנות ה-80. אולם, ההקמה של הרשת העולמית World Wide Web)) בשנת 1991 ופתיחת הרשת לציבור הרחב גרמו לשגשוג של תעשיית הפורנו האינטרנטית. הפורנוגרפיה מופצת ברחבי האינטרנט בדרכים שונות, כאשר הדרכים הפופולאריות ביותר […]

מבחן 4 השאלות לפני תוכנית עסקית

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. מבחן 4 השאלות לפני תוכנית עסקית החלטת ליזום פעילות עסקית חדשה, האם שאלת עצמך האם זה באמת בשבילך? ניוזלטר החודש מציג את מבחן 4 השאלות לפני שיוצאים לדרך.   לפני הכול ובהזדמנות זו, אנחנו שמחים להשיק את  עמוד המעריצים שלנו  ב- […]

תכנית עסקית = GPS

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. תוכנית עסקית – מפת הדרכים שלכם כמו שלא תצאו לנסיעה ארוכה מאילת לחרמון ללא GPS או מפה מפורטת, כך אין שום סיבה לפתוח עסק חדש ללא תוכנית עסקית. התוכנית היא המפה של העסק והדרך היחידה לעקוב אחר מימוש מטרות, יעדים וחזון. […]

השלבים השונים בהתקשרות עם משקיע – חלק א

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. השלבים השונים בהתקשרות עם משקיע – חלק א הסכם עקרונות (Term Sheet)   מאת עו"ד סטיבן קנטור, ממשרד נוה, קנטור, אבן-הר   חברת GONOGO שמחה לארח בניוזלטר החודש את עו"ד סטיבן קנטור שיבהיר במאמרו את השלבים השונים בהתקשרות בהסכם עקרונות, תוך […]

השלבים השונים בהתקשרות בהסכם עם משקיע – חלק ב

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. השלבים השונים בהתקשרות בהסכם עם משקיע – חלק ב חלק ב': הסכם השקעה מאת עו"ד סטיבן קנטור, ממשרד נוה, קנטור, אבן-הר חברת GONOGO שמחה לארח גם החודש את עו"ד סטיבן קנטור שיבהיר במאמרו את השלבים השונים בהתקשרות בהסכם השקעה לאחר תוכנית […]

חשיבות השימוש בשפה מפתה בכתיבת תכנית עסקית

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט. חשיבות השימוש בשפה מפתה בכתיבת תכנית עסקית אם עדיין לא הבנתם, אז למי שיש פֵטיש לחיות לא יגיע אל סיפוקו בניוזלטר הזה. אבל לפני שכולכם נוטשים, אולי בכל זאת תוכלו ללמוד פה משהו. יש לכם רעיון מדהים. חשבתם על הכל. חקרתם […]