חשיבות הצגת צוות היזמים במסגרת הכנת תכנית עסקית למשקיע

מקור כוחו של הצוות הוא במציאת שביל הזהב לעבודה משותפת ולהפריה הדדית

צוות היזמים בתוכנית העסקית

משקיעים יבקשו לראות צוות מיומן, בעל ניסיון והכשרה מתאימים, הפועל כצוות מאוחד לפתרון בעיות והשלמת המשימות העומדות מולו.
הכישורים השונים, שכל אחד מחברי הקבוצה מביא עמו, מאפשרים מתן מענה כולל לאספקטים השונים הקשורים לפיתוח הרעיון, הקמת העסק ותפעולו: חבר אחד יהיה אחראי על הפיתוח הטכנולוגי, בעוד אחר יהיה אחראי על תחום השיווק ואילו חברו ינצל את מיומנויות המו"מ שלו. באופן זה, קבוצת היזמים תוכל גם לחלוק בנטל העומס הכרוך בתהליך הקמת העסק ובתפעולו.
בנוסף, לקבוצת יזמים תהיה גישה למשאבים רבים יותר מאשר ליזם יחיד, והסיכון עבור המשקיעים קטן יותר, מאשר במיזם המבוסס כולו על יזם יחיד.
לא כל קבוצת אנשים העובדים ביחד, תיחשב לצוות "מנצח" בעיני המשקיעים. מקור כוחו של הצוות הוא במציאת שביל הזהב לעבודה משותפת ולהפריה הדדית. לצוות מרשים, המשדר אחדות, מקצועיות, מוטיבציה, יכולות וכישורים בינאישיים טובים, יהיה משקל רב בהחלטת המשקיעים אם להמשיך ולקרוא את התכנית העסקית שלכם ולקדם את המיזם.
בפרק זה של התוכנית העסקית, יובא תיאור קבוצת היזמים באופן כללי, ולאחריו פירוט קצר (כשליש עמוד) אודות כל חבר צוות בנפרד. הפירוט יכלול מידע רלוונטי אודות השכלה, ניסיון, תחום ההתמחות, כישורים ומוניטין של הצלחות קודמות. קורות חיים של כל אחד מחברי הצוות יובאו במלואם בחלק הנספחים.
בפרק הבא, נמשיך ונקרא בדבר מהות המוצר נשוא התוכנית העסקית שלכם (לרבות שירות, מיזם או פרויקט) . התועלת שהוא מציע ללקוח והאופן שבו הוא מספק מענה לצורך שקיים אצל הלקוח.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *