חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט.

לפני התוכנית העסקית

במקרים רבים הרעיון החדש "מסתובב" לך בראש, אולי כמה שבועות, אולי כמה חודשים. יש רגעים בהם אין לך כל ספק שזה יצליח ויש גם רגעים שעולה הספק שאולי בעצם אין כל כך ביקוש למוצר ו/או לשירות שלך ואולי בכלל חבל על כל המאמץ, הזמן והכסף…

התהליך הפסיכולוגי הזה הוא טבעי לגמרי, דומה קצת לרכבת הרים או לסוג של מאניה דיפרסיה – יום אחד יש תחושה שאתה הולך לשנות משהו בעולם הזה ויום אחר התחושה היא הפוכה לגמרי.

ברור לגמרי שידע הוא כוח והוא מאפשר לנו לבחון בצורה קרה האם מה שאנחנו חושבים שיש לנו ביד אכן כה משמעותי.

הפתרון הקל הוא לפנות לחברה מתמחה כמו שלנו ולעשות outsourcing לשלב הקשה מכולם אולי, הוא שלב הסינון והבדיקה.

אבל המלצתנו היא שרגע לפני, כדאי שתעשה קצת שיעורי בית בעצמך, מה זה אומר בדיוק? חיפוש מעמיק ב – GOOGLE יכול לסייע לך להבין האם אתה מתמקד בתחום הנכון או שקצת פחות, האם יש לך יתרון יחסי כלשהו או כזה שניתן לייצר? החיפוש יסייע לך לאתר מוצרים/שירותים מתחרים לזה שלך, וללמוד כיצד השחקנים האחרים שכבר בשוק פועלים בזירה אליה אתה רוצה להכנס. בנוסף, חשוב ללמוד מה המודל העסקי שאותם שחקנים בחרו, האם חדשני, האם עובד.

ישנם כיום אין ספור אתרים וכלים אשר מספקים מידע כמעט על כל תחום לפעמים ללא תשלום. במידה ורצונך הינו לפתח אפליקציה, יש לבחון את חנויות האפליקציה השונות, google play ו app store ולבחון האם ישנן אפליצקיות דומות לזו אשר ברצונך להשיק. וכן, אם יש לך מכשיר של apple, דאג להשיג אחד כזה עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד..

ישנם מצבים בהם השווקים קצת יותר מורכבים, הן ברמת הניתוח והן ברמת זמינות הנתונים ואז זה הזמן לחפש חברה אשר תוכל לסייע לך במשימה.

אז זה הזמן לקחת נשימה עמוקה, להתרווח בכיסא, כנראה שאנחנו מבינים את הסיטואציה שבה אתה נמצא כרגע. אז לא רק שהסיטואציה הזאת מוכרת לנו היטב, יש לנו את היכולת לכוון אותך מקצועית.

מחלקת המחקר של GONOGO תסייע לך להבין מה  פוטנציאל ביקוש למוצר/לשירות שלך.
עשרות חברות ויזמים נעזרים ביכולות שלנו מידי שנה ותוצאות הבדיקה מאפשרות לקבוע ביתר דיוק: מהי רמת הביקוש למוצר שלך, מהו המחיר האופטימלי, באיזה קהל כדאי להתמקד ועוד.

גם במקרה הזה יש לזכור שתוכנית עסקית איננה מדע מדויק, היא מאפשרת לך היזם להבין טוב יותר מה הסיכויים מול הסיכונים שביוזמה העסקית שלך.

באותו הקשר יש לזכור כי כל הערכה טובה יותר מחוסר הערכה…

לפני תוכנית עסקית או תוך כדי עבודה עליה, מחלקת המחקר שלנו לרשותך – אתה מוזמן לפנות אלינו.

מה אנחנו מציעים

Full GONOGO

תוכנית עסקית מלאה

תוכנית עסקית מלאה ומקיפה, הכוללת בין השאר: תוכנית פיננסית מלאה ל – 4 שנים, תמצית מנהלים, ONE PAGE SUMMARY

Premium GONOGO

תוכנית עסקית מורחבת

בתוכנית המורחבת אנחנו נותנים לך "חבילה שלמה" בדרך ליישום תוכנית עסקית משלך. החבילה כולל תמיכה בהיקף רחב גם בהיבטים "על יד" התוכנית העסקית.

Implement GONOGO

תוכנית עסקית יישומית

במסגרת הכנתה של תוכנית עסקית יישומית אנחנו למעשה מתחילים לעבוד יחד עם היזם, מהווים חלק מהצוות המתגבש, מעורבים בכל הנעשה בחברה