אז איזו תוכנית עסקית מתאימה לכם?

תוכנית עסקית – המוצרים והמסלולים שלנו

אנחנו ב GONOGO מכירים בצרכים השונים של כל יזם, הנובעים מאופי המיזם, הפעילות העסקית או העסק וכן, מהשלב בו הוא נמצא בתהליך. לכן, אנו מציעים ללקוחותינו הפוטנציאלים בחירה בין שלושה סוגים של תוכניות עסקיות:

Full GONOGO – תוכנית עסקית מלאה ומקיפה הכוללת ניתוח אסטרטגי של כל היבטי הפעילות, בניית מודל עסקי וקביעת אסטרטגיה עסקית, ניתוח השוק ובחינת המתחרים, אפיון קהל הלקוחות הרצוי, קביעת אסטרטגיית תמחור, אבני דרך לתוכנית השיווקית ותוכנית פיננסית נרחבת שמטרתה לספק מענה לשאלות הגדולות: מהי ההשקעה הנדרשת להקמת הפעילות? תוך כמה זמן יש לצפות להחזר על ההשקעה? מה שיעור התשואה על ההון? ועוד.
לקריאה נוספת על Full GONOGO

Premium GONOGO – תוכנית עסקית מורחבת המספקת ליזם את הכלים להם הוא דרוש כדי "לצאת" ולגייס כסף לפעילות הרצויה. תכנית זו מבוססת על התוכנית המלאה וכוללת את סעיפיה בתוספת "מוצרים" נוספים כדוגמת: הערכת שווי פעילות – מבוססת על הנחות התוכנית ומאפשרת ליזם להעריך את פעילותו לפי הדרך המקובלת ולהתנהל בהתאם מול משקיעים פוטנציאליים, מצגת עסקית להצגה בפני משקיעים – המצגת כוללת את עיקרי התוכנית המוצגים בצורה נגישה ו"מזמינה", One page summary – ריכוז המסרים העיקריים הנדרשים להבנת התוכנית והתמונה המלאה על גבי עמוד אחד (נוח להבנה מהירה של אופי המיזם וכוונותיו טרם ה"צלילה" לתוכנית המלאה) ועוד.
לקריאה נוספת על Premium GONOGO

Implement GONOGO – תוכנית עסקית יישומית המספקת ללקוח ליווי ותמיכה מקצועיים ביישום המטרות הנגזרות מהתוכנית. הליווי העסקי מבוסס על התוכנית המורחבת וכולל את סעיפיה לצד ליווי שוטף של המיזם או החברה, סיוע בקבלת החלטות וביישום האסטרטגיה של המודל העסקי שנקבע בתוכנית, עזרה וייעוץ בשינוי והטמעת תהליכים חדשים והכנת דוחות מעקב חודשיים אשר מציגים את התוצאות הפיננסיות של פעילות החברה. דוחות אלו מושווים לתקציב המופיע בתוכנית וההפרש בין השניים מאפשר לנתח, ללמוד ולהסיק מסקנות על הפעילות.
לקריאה נוספת על Implement GONOGO

עם סיום כתיבת התוכניות העסקיות יוצאים היזמים ברוב המקרים לחפש אחר השקעה. אנו מתנהלים מול מספר משקיעים וכחלק משירותינו ליזמים אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לעניין משקיעים אלו בתוכניות השונות מבית GONOGO. בנוסף לכך, מיזמים שיעמדו בקריטריונים הפנימיים שנוסחו על ידנו יוצגו במסגרת מפגשים מיוחדים שעורכת החברה עם משקיעים המחפשים אחר מיזמים להשקעה.

מה אנחנו מציעים

Full GONOGO

תוכנית עסקית מלאה

תוכנית עסקית מלאה ומקיפה, הכוללת בין השאר: תוכנית פיננסית מלאה ל – 4 שנים, תמצית מנהלים, ONE PAGE SUMMARY

Premium GONOGO

תוכנית עסקית מורחבת

בתוכנית המורחבת אנחנו נותנים לך "חבילה שלמה" בדרך ליישום תוכנית עסקית משלך. החבילה כולל תמיכה בהיקף רחב גם בהיבטים "על יד" התוכנית העסקית.

Implement GONOGO

תוכנית עסקית יישומית

במסגרת הכנתה של תוכנית עסקית יישומית אנחנו למעשה מתחילים לעבוד יחד עם היזם, מהווים חלק מהצוות המתגבש, מעורבים בכל הנעשה בחברה