חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט.

תהליך הכנת התוכנית העסקית

הכנת תוכנית עסקית אינה אירוע נקודתי קצר-טווח של כתיבת מסמך והנחתו על השולחן. זהו תהליך אינטראקטיבי עם הלקוח שנמשך כחודש-חודשיים. בתקופה זו, אנשינו מצויים במגע אינטנסיבי עם הלקוח, לומדים את העסק שלו לפני ולפנים, מנהלים עימו סיעור-מוחות משותף ורק לבסוף מניחים לפניו מסמך עב כרס. למעשה, כל תוכנית עסקית שיוצאת כמוה כ"עבודת יד" חד פעמית.

בפגישה הראשונה
אנו בעיקר מקשיבים לכם ושואלים שאלות הבהרה. הפגישה נערכת בד"כ בנוכחות מנהל הפרויקטים ואחד הבעלים, חלק ממטרות הפגישה הנן להכיר, להבין מה בעצם אתם רוצים, לתאם ציפיות בקשר לתהליך כולו ולהגדיר לוחות זמנים ואבני דרך להכנת התוכנית העסקית.

הפגישה השנייה
שלה אנחנו אוהבים לקרוא לה "הפגישה הקשה", נערכת בד"כ לאחר קבלת נתונים ראשוניים מכם ולאחר ביצוע מחקר שוק על ידנו, מטרת הפגישה: לעמת ולאמת אתכם עם ממצאינו הראשוניים. בפגישה הזו אנו מבינים בתחום התוכנית קצת יותר טוב מבעבר ואולי אפילו קצת יותר טוב מכם…

בפגישה השלישית
אנו מתחילים בגיבוש אסטרטגיה עסקית, זיהוי היתרון היחסי המתמשך, בידול מול מתחרים, מתחילים בגיבוש המודל העסקי ומנסים להבין מה היא אותה "בשורה" אותה אנחנו מעוניינים להביא ביחד במסגרת הכנת התוכנית העסקית.

בפגישה הרביעית
אנחנו מתחילם לדבר על מספרים או במילים אחרות מבקשים למצוא את הכסף בכל הסיפור show me the money)) . בפגישה זו אנו מתחילם בגיבוש הנחות היסוד הקשורות למודל הכלכלי.

בפגישה החמישית
אנו ממשיכים בגיבוש הנחות היסוד הקשורות למודל העסקי-כלכלי ונוגעים בכל אותם נושאים או תחומים התומכים בהנחות יסוד אלו; תמחור המוצרים, הערכת גודל שוק היעד, קביעת עלות המוצרים תוך התייחסות לערכם הנתפס, מבנה החברה המתגבש כולל הוצאות הנהלה וכלליות, תקציב שיווק, מכירות וקד"מ , דרכי מימון, שיעורי מס ועוד נושאים רבים אחרים….

בפגישה השישית
אנו מציגים למעשה לראשונה טיוטת דוח רווח והפסד וטיוטת תזרים מזומנים.

יתר הפגישות
(7-10) מיועדות לסכומים ולדיוקים… כמובן שכל תהליך נושא אופי שונה אם ברמת תוכן הפגישות ואם במספר הפגישות המתקיימות. אופי התהליך תלוי גם באופי הלקוח וזה למעשה מה שעושה את העבודה שלנו כל כך מגוונת ומיוחדת…

תהליך הכנת תוכנית עסקית הינו תהליך אינטנסיבי, מלמד ומפתיע שמעבר לקבלת תוכנית עסקית מקצועית תורם מאד להבנה העסקית של הלקוח.

מה אנחנו מציעים

Full GONOGO

תוכנית עסקית מלאה

תוכנית עסקית מלאה ומקיפה, הכוללת בין השאר: תוכנית פיננסית מלאה ל – 4 שנים, תמצית מנהלים, ONE PAGE SUMMARY

Premium GONOGO

תוכנית עסקית מורחבת

בתוכנית המורחבת אנחנו נותנים לך "חבילה שלמה" בדרך ליישום תוכנית עסקית משלך. החבילה כולל תמיכה בהיקף רחב גם בהיבטים "על יד" התוכנית העסקית.

Implement GONOGO

תוכנית עסקית יישומית

במסגרת הכנתה של תוכנית עסקית יישומית אנחנו למעשה מתחילים לעבוד יחד עם היזם, מהווים חלק מהצוות המתגבש, מעורבים בכל הנעשה בחברה