ניסוח ערכים במסגרת כתיבת תוכנית עסקית זו משימה לא פשוטה וראוי להעניק לה את תשומת הלב המלאה

תנאי שימוש באתר

השימוש באתר זה, לרבות בכל התכנים המופיעים בו, כמוהו כהסכמה לתנאי הגלישה. יש לקרוא בעיון ובקפידה את תנאי השימוש. אם מכל סיבה שהיא מי מהגולשים אינם מקבלים את תנאי השימוש באתר או מסרבים לאשר אותם, עליהם להימנע משימוש בו. יצוין, כי תנאי השימוש חלים על תכני האתר הנגישים לגולשיו מכל אמצעי גלישה שהוא: מחשב נייח, מחשב נייד, טלפון סלולארי ועוד. האתר נוצר על מנת לספק לגולשים בו מידע חשוב, רלוונטי ועדכני, בנושא כתיבת תוכנית עסקית. יודגש, כי האחריות על שימוש באתר חלה באופן בלעדי על הגולשים. חברת GONOGO לא תשא בכל סוג של אחריות לכל נזק – ישיר או עקיף – העלול להיגרם כתוצאה משימוש באתר. החברה משקיעה כל מאמץ וכל משאב על מנת להעשיר את האתר ולעדכנו בתכנים חדשים לתועלת הגולשים ולהנאתם. התכנים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי וחברת GONOGO אינה אחראית על אופן השימוש במידע ע"י הגולשים. זכויות היוצרים האתר הן רכושה הבלעדי של חברת GONOGO ולכן חל איסור על שימוש, מסחרי, בתכנים המופיעים באתר, לרבות מאגרי נתונים, תמונות וקבצים. הפצתם של תכנים וכל חומר אחר המופיע באתר, העתקם ושכפולם מחייבים קבלת הסכמה בכתב מהחברה.

אם בחרת להשתמש בשירותים שלנו, המשמעות היא שנתת בנו אמון לטפל באופן הולם במידע שמסרת לנו. אנחנו מבינים שמדובר באחריות גדולה ואנחנו עושים מאמצים רבים כדי להגן על המידע שלך ולתת לך שליטה.

מה אנחנו מציעים

Full GONOGO

תוכנית עסקית מלאה

תוכנית עסקית מלאה ומקיפה, הכוללת בין השאר: תוכנית פיננסית מלאה ל – 4 שנים, תמצית מנהלים, ONE PAGE SUMMARY

Premium GONOGO

תוכנית עסקית מורחבת

בתוכנית המורחבת אנחנו נותנים לך "חבילה שלמה" בדרך ליישום תוכנית עסקית משלך. החבילה כולל תמיכה בהיקף רחב גם בהיבטים "על יד" התוכנית העסקית.

Implement GONOGO

תוכנית עסקית יישומית

במסגרת הכנתה של תוכנית עסקית יישומית אנחנו למעשה מתחילים לעבוד יחד עם היזם, מהווים חלק מהצוות המתגבש, מעורבים בכל הנעשה בחברה