הרשתות החברתיות כפלטפורמה לפרסום ושיווק

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט.

הרשתות החברתיות כפלטפורמה לפרסום ושיווק

לא ניתן להתעלם כיום מהפופולריות הגואה של אתרי הרשתות החברתיות והמדיה החברתית (שלושת אתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בעולם קשורים לרשתות חברתיות): 25% מזמן הגלישה של גולשי האינטרנט מוקדש לגלישה באתרי הרשתות החברתיות. מעל ל-75% מאוכלוסיית גולשי האינטרנט בעולם מבקרת באחד מאתרי הרשתות החברתיות דרך קבע, כאשר בשנת 2012 זמן הגלישה הממוצע לגולש גדל ב-66% לעומת השנה הקודמת.
נתונים אלה הופכים את המדיה החברתית לפלטפורמה שיווקית מובהקת המכילה הזדמנות שיווקית ייחודית לעסק מכל סוג, שכן הוא יכול להשתמש ברשתות החברתיות בכדי לפנות לקהל יעד ממוקד יותר המפולח לפי קריטריונים שונים – מגדר, גיל, איזור גאוגרפי ועוד שלל אפשרויות פילוח נוספות. קיום פעילות שיווקית ברשתות החברתיות מחזקת את הקשר של הלקוח עם המותג ומוצריו וגורמת לו להזדהות עם ערכי החברה.
בעת כתיבת תוכנית עסקית חשוב לשים דגש על פרסום באינטרנט בכלל ופרסום במדיה החברתית בפרט. הגדרת תקציב ייעודי לפרסום ברשתות החברתיות, לצד הגדרת מטרות ברורות יקנו לעסק שלך חשיפה וייצרו הזדמנויות מוחשיות להרחבת קהל הלקוחות וליצירת קשרים עסקיים חדשים.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *