עסק קמעונאי חדש

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט.

פתיחת עסק קמעונאי חדש

בשלב הראשון כדאי להכיר את עולם הקמעונאות ולהבין מה מאפיין אותו בהשוואה לתחומים אחרים. בשלב השני רצוי להקפיד על כללי מפתח עבור השקעה נכונה ומימוש הצלחה עסקית.
תחילה יש לבחון ההשקעה הראשונית. הנושא של ההחזר על ההשקעה צריך לעמוד בראש סדר העדיפויות ולהתוות את הדרך עבור בעל העסק. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא חייבים להשקיע הון על מנת לייצר מיתוג מיוחד ופורץ דרך. באופן גס, תקופת החזר השקעה של פחות מ-4 שנים נחשבת טובה. כל תקופה ארוכה מזו מחייבת בחינת היבטים נוספים הקשורים לתוכנית העסקית שבניתם.
מלבד האמור לעיל, רצוי להביא בחשבון עוד כמה נושאים כאשר מתכננים פתיחת עסק קמעונאי חדש:
– מיקום העסק ובידול מול מתחרים
– תקציב הכנסות בכל שלב של הפעלת העסק
– תמחור מוצרים בהשוואה לסביבה העסקית ולהרגלי הלקוחות
– ניהול מלאי ולוגיסטיקה
– תגמול והשקעה בעובדים ובכח אדם
– בניית תוכנית עסקית יישומית
סגירה מהירה של עסק גורמת לאיבוד השקעות ופגיעה במוניטין המותג. כדי להימנע ממצב כזה רצוי להקדיש לפחות כמה חודשים עבור תכנון תהליך הפתיחה, מתן תשומת לב לכל הנושאים הכלכליים או הבירוקרטיים ושימוש בארגז כלים מקצועי ומגוון. כך ניתן לפתוח את העסק ולשמור על הצלחתו לאורך זמן.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *