הקמת עסק בעל קונספט ישראלי בחו"ל

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט.

הקמת עסק בעל קונספט ישראלי בחו"ל

הקמת עסק בעל קונספט ישראלי בחו"ל
בעשור האחרון הביאה המהפכה הדיגיטלית, יחד עם תהליך הגלובליזציה לשינויים כלכליים, תרבותיים וחברתיים נרחבים. אחד השינויים הדרמטיים שהתרחשו בתקופה זו, הינו הגידול בסחר העולמי ואפשרויות המסחר השונות בין מדינות העולם. גם ישראל מושפעת מהגלובליזציה, בצורת רפורמות כלכליות רבות אשר חלקן יושמו בהצלחה בעשור האחרון. רפורמות אלו הן בעיקר בתחום המט"ח והמיסוי ובעצם הכשירו את הקרקע ליזמים ישראלים רבים לצאת מגבולות ישראל ולעשות עסקים בחו"ל. עסקים אלו כוללים עסקי: נדל"ן באירופה, אינטרנט, יבוא/יצוא, שיווק אופנה ועוד. בתחום האופנה, סיבה עיקרית ליציאה החוצה היא העובדה שהשוק המקומי קטן. אנחנו נמצאים בעולם גלובלי שבו היתרון לגודל משפיע משמעותית על שורת הרווח, אולם, נציין כי הפטנט הישראלי החדש מסתמן כקלף מנצח בעולם של רשתות גלובליות, לא עוד יצוא של מוצרים, אלא יצוא של תפיסה, של קונספטים קמעוניים מתוחכמים. בעידן ה"כפר הגלובלי" שבו אנו חיים, עם התפתחות התעשייה העולמית והגלובליזציה העסקית המתגבשת, יש מקום לבחון ולשקול הקמת חברה בחו"ל, למעשה נפתח חלון הזדמנויות אדיר לאנשי עסקים ישראליים, אשר מחפשים להרחיב את פעילותם מחוץ לישראל. חובה לערוך סקר שוק מקדים ולבנות תכנית עסקית התואמת את צרכי המיזם, יש לבחון את התחזית הפיננסית לעומק ולוודא כי כל הנתונים נכונים. ניתן לבצע חקר שוק כעבודה עצמאית ומומלץ לעשותו כחלק מתוכנית עסקית.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *