נקודת האיזון בתוכנית העסקית שלך

חשוב מאוד לשמור על גמישות מחשבתית, לא לאבד את הראייה הביקורתית ואת יכולת השיפוט.

נקודת האיזון בתוכנית העסקית שלך

נקודת האיזון המחושבת במהלך כתיבת תוכנית עסקית מייצגת את מחזור ההכנסות ממנו העסק מתחיל להרוויח. באמצעות הקטנת נקודה זו, הזמן הנדרש להחזר השקעה יקטן גם הוא. להלן 3 דרכים לעשות זאת:
1. העלאת מחירים – העלאת מחירים לצרכן, תגדיל את הרווחיות הגולמית ותקטין את נקודת האיזון;
2. מיקור חוץ של חלק מן ההוצאות הקבועות – ניתן לבחון אם קיימות הוצאות קבועות אותן ניתן להעביר להוצאות המשתנות וכך, ישולמו פר יחידה;
3. מכירת מוצרים משלימים –מכירת מוצרים / שירותים משלימים במחירים אטרקטיביים תגדיל את ההכנסות פר לקוח ותקטין את כמות הלקוחות הנדרשים כדי להגיע לנקודת האיזון.
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *