להתעדכן, ללמוד, ליישם – מגזין תוכנית עסקית של חברת GONOGO

הדרך השלישית למימון המיזם הטכנולגי שלכם

רבים אינם מודעים לקיומה של אופציית המענקים הממשלתיים שסייעה לחברות רבות לצלוח את שלבי הפיתוח הראשוניים. אנו ממליצים לקחת בחשבון את המענקים הללו כאשר מתחילים בתהליך של גיוס כספים למימון הרעיונות שאולי יום אחד ישנו את עולמנו.

תוכנית עסקית עבור מסלול משרד הכלכלה

תוכנית עסקית הנכתבת למטרת קבלת מענק שונה בתוכנה ובמבנה שלה מתוכנית עסקית למטרת גיוס הון ממשקיעים פרטיים, תמורת מניות. וכפי שכבר כתבנו בעבר, תוכנית עסקית טובה נכתבת בכפוף למטרות אשר לשמן היא נכתבה.

תוכנית עסקית למיזם eCommerce בימי קורונה

מה לא נאמר על שנת 2020 ואתגריה…השנה שהביאה עמה את נגיף הקורונה לכל העולם, שיבשה את אורחות החיים, המסחר והכלכלה של כולנו, ולצד זאת יצרה מציאויות חדשות שיש להתאים אליהן, ואף הזדמנויות יזמיות ועסקיות.

עסק עם מחלות רקע – בדקו עד כמה אתם בסיכון ואיך תוכנית עסקית תסייע לכם

תהליך כתיבת תוכנית עסקית לעסק כמוהו כתהליך בדיקה רפואית כללית שכולנו עוברים מעת לעת, בסופה נשלח המטופל לרופאים מומחים בהתאם לממצאים השונים; רופא מתמחה במימון ובאשראי, רופא מתמחה בשיווק ב–online וב-offline, בתפעול, בכוח אדם ועוד.

איך כותבים תוכנית עסקית למותג שממציא מחדש את חווית הצריכה הנשית?

אז למה אנחנו חושבים ששווה להתעכב על המיזם הזה ושיש מה ללמוד ממנו? הרי Miss Weed לא המציאה את הגלגל. לא מדובר במוצרים או פתרונות חדשניים במהותם או באיזו יכולת טכנולוגית פורצת דרך. אז מה כן כל כך מעניין ב-Miss Weed? למה אנחנו מאמינים שלמותג יש פוטנציאל אמיתי להפוך לדבר הבא?

תוכנית עסקית 2020 בצל השפעות הקורונה

אצל רבות מהחברות להן אנחנו כותבים תוכנית עסקית הצלחנו להפוך את התמונה בחודשים האחרונים, כך שעל אף ירידה במחזורים עקב הקיפאון הכללי במשק נשמרה היציבות, ולעיתים אף נראה שיפור ברווחיות. כן, כן, שיפור… איך עושים את זה? מתייעלים. אבל באחריות.

אז איך ממשיכים? תוכנית עסקית – עכשיו יותר מתמיד.

אז עכשיו יותר מתמיד, זה בדיוק הזמן לעדכן את התוכנית העסקית שלכם לשנת 2020 אל תוך שנת 2021. ברור לגמרי שהתאמות למציאות החדשה חייבות להתבצע בעקבות השינויים בסביבה העסקית. אז איך מתחילים?

5 צעדים עסקיים מידיים להתמודדות עם השפעות מגפת הקורונה

אז עכשיו יותר מתמיד, זה בדיוק הזמן לעדכן את התוכנית העסקית שלכם לשנת 2020 אל תוך שנת 2021. ברור לגמרי שהתאמות למציאות החדשה חייבות להתבצע בעקבות השינויים בסביבה העסקית. אז איך מתחילים?

גיוס השקעה באמצעות תוכנית עסקית לפעילות חדשה בעסק קיים

אנו סבורים כי במידה ולפעילות החדשה יש קשר מהותי לפעילות המסורתית, ברמת עולם התוכן, מתחרים, אסטרטגיה עסקית, אז יהיה נכון לגייס עבור הפעילות המאוחדת. אם הפעילות החדשה אינה קשורה בשום צורה לפעילות המסורתית ושתי אלו לא חולקות תוכנית עסקית משותפת לשנים הבאות, הגיוס כמקשה אחת יהיה למראית עין בלבד, וזה אמנם יגדיל את הסיכוי לגיוס, אבל יכול ליצור בעתיד מורכבויות מיותרות.